suit & flowers

9/12/2017


Cześć, dzień dobry!
Dziś nie będzie długo... Zdjęcie, które widzicie powyżej, jak i te poniżej mają już ponad rok (jak ten czas szybko mija...). Kto jest autorem? Nikt inny jak Aneta Wieczorek! Dziewczyna tak pozytywna i zakręcona jakiej jeszcze chyba nie spotkałem! Na minutę ma milion pomysł i mimo tego, że FOTOMODEL ze mnie żaden (ŚMIECH), to jestem pod przeogromny wrażeniem, jeśli chodzi o efekty! DZIĘKUJĘ! DZIĘKUJĘ! DZIĘKUJĘ! Mimo tego, że robione były one tak dawno, do dziś nie mogę się na nie napatrzeć... Godzina 6 (może 7??), a ja boso.. Ciepło nie było, bo to wrzesień, rosa... Ale warto było, oj warto! W zanadrzu mam gdzieś jeszcze naszą jedną sesję i z czasem ją pewnie opublikuję! Musie się w końcu dowiedzieć jakie objawienie stąpa po naszej ziemi... !

A jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem (taką też mamy nadzieję), to w październiki znów będziecie mogli podziwiać efekty kolejnej (już trzeciej) sesji! Chcielibyście zobaczyć więcej jej zdjęć?? Nie próbujcie mówić "nie" (śmiech)! Kliknij ---> ANETA WIECZOREK











CO MYŚLISZ?

3 komentarzy

  1. Pora dosyć wczesna ale efekt końcowy powala, jest ta dziewczyna dobra nawet bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie dziewczyna ma talent, zdjęcia są świetne i inspirują. Pozdrawiam, autorka bloga: blog-mysteriousgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo inspirujące i przemawiające zdjęcia. Niby koncepcja prosta, ale podobają mi się jak żadne inne.
    Pozdrawiam// Książki w Piekle ♥

    OdpowiedzUsuń